چند قطره احساس
چند قطره احساس
کاش دنیا یکبار هم که شده بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش؟!...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:اس ام اس احساسی/اس ام اس دلبر/اس ام اس زیبا/, توسط مهرداد خدابنده لو |

 

به چشمانت بياموز که بي رحمانه به هيچ نگاهي چنگ نزند،

همين دل من کافيست براي قرباني چشمانت

ثانيه ها ،

 روزها ،

 ماهها ،

 حقيرتر از آنند که بهانه اي براي از ياد بردنت باشند . . .


آسموني رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غمهاي تو بباره


توي زندگي بعضي چيز ها بزرگ ، بعضي چيز ها کوچک ، بعضي چيز ها ساده و بعضي چيز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو ...


اميدواري در چشمانت مي درخشد و مهرباني در قلبت موج ميزند

اي نگاهت آفتاب ،

 دلت دريا ،

 وجودت مي ارزد به کل دنيا


وقتي كه بارون مياد هر چند تا قطره كه تونستي بگيري منو دوست داري و هر چند تا كه نتونستي بگيري من تو رو
 
دوست دارم


شبت پراز‎ ‎ستاره هايي باشه كه هر‎ ‎شب سفارشتو‎ ‎بخدا‎ ‎ميكنن تا...

‎ ‎هميشه ماه بموني


آرزويم برايت اين است :

در ميان مردمي که مي دوند براي زنده بودن ، آرام قدم برداري براي زندگي کردن .


خدايم را دوست دارم

 چون وفادارترين است

و شايد به رسم همين وفاداريست که تو را به او ميسپارم . . .


واژه ي دوستت دارم براي عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بي رنگ است وقتي تو سرچشمه ي تمام خوبي ها هستي  . . .


آرزويت را برآورد ميکند ، آن خدايي که آسمان را براي خنداندن گلي ميگرياند . . .


تمام خنده هايم را نذر کرده ام تا تو همان باشي که صبح يکي از روزهاي خدا،

 عطر دستهايت،

 دلتنگي ام را به ياد ميسپارد


به ستاره ها خواهم گفت

 تا آن زمان که سحر ميدمد

 بر جاده هاي شبت بتابد

 تا مسير آرزوهايت بي نور نماند


آرزوي قشنگي ست ،

 داشتن ردپاي تو کنار ردپاي من

بر دشت سپيد پوشيده شده از برف

هنوز اما...

 نه برف آمده

 و نه تو


خوشبختي يعني اينكه خداوند آنقدر عزيزيت كند تا وجودت آرام بخش ديگران باشد

 و تو خوشبخت ترين هستي


حرفهايم را تعبير ميکني

 سکوتم را تفسير

 ديروزم را فراموش

 فردايم را پيشگويي

 به نبودنم مشکوکي

 در بودنم مردد

 از هيچ گلايه ميسازي

 از همه چيز بهانه

من کجاي اين نمايشم ؟


روي آن شيشه ي تب دار تو را ها کردم

 اسم زيباي تو را با نفسم جا کردم

 شيشه بدجور دلش ابري و باراني شد

 شيشه را يک شبه تبديل به دريا کردم

 با سر انگشت کشيدم به دلش عکس زيباي تو را

 عکس زيباي تو را سير تماشا کردم


سکوت را مي پذيرم

 اگر بدانم روزي با تو سخن خواهم گفت

غم را مي پذيرم

 اگر بدانم روزي در کنار تو شادي را احساس خواهم کرد

مرگ را مي پذيرم

 اگر بدانم روزي خواهي فهميد که دوستت دارم....


فرقي نميکند بگويم و بداني...

يانگويم وبداني...

فاصله دورت نميکند...

درخوبترين جاي جهان جا داري...

جايي که دست هيچ کسي به تونميرسد:

دلم


نداشتن تو...

 يعني اينكه ديگري تو را دارد

نميدانم

 نداشتنت سخت تر است

 يا تحمل اينكه ديگري تو را دارد


نگاهت رنج عظيمي است

 وقتي بيادم مي‌آورد که چه چيزهاي فراواني را هنوز به تو نگفته‌ام


يه زندگي خوب

 يه آمين از ته قلب واسه آرزوهاي قشنگت

 يه بغل سلامتي

 يه آسمون خوشبختي

 دعاي من واسه تو


آرزو دارم

 وقتي لبخند دنبال جايي براي نشستن مي گردد

تو در آن نزديکي باشي . . .


چشمان تو حروف را بي استفاده ميکنند

کافي است نگاه کني....

اشکهايم که سرازير‎ ‎مي‎ ‎شوند...

ديري نمي پايد‎ ‎که قنديل مي بندد...

عجيب سرد‎ ‎است هواي نبودنت..


بـه فکر نــوازش دست هاي مني!

بي آنکــه بداني ؛

دلـــم است کــه تنهــا مانــده ...

دست هايــم ، دو تاينــد


از روزي که نامت ملکه ي ذهنم شد

 احساس مي کنم جمجمه ام با شکوه ترين امپراتوري دنياست...


مثل کشيدن کبريت در باد ديدنت دشوار است!

 من که به معجزه ي عشق ايمان دارم؛

 مي کشم آخرين دانه ي کبريتم را در باد

 هر چه بــــــاد آ بــــــــــاد!


اگه آفتاب ميسوزونه بي خيال

 آخه تو سايه بوني

اگه آدم ها وفا ندارند بي خيال

 آخه تو مهربوني

اگه من واست ميميرم بي خيال

 آخه تو لايق تر از اوني که ميدوني


سرم را روي شانه ات بگذار

تا همه بدانند

” همه چيز ”

زير سر من است


يه نصيحت: مواظب خودت باش

يه خواهش:هيچ وقت عوض نشو

يه آرزو: فراموشم نکن

يه دروغ: ديگه دوستت ندارم

يه حقيقت: دلم برات تنگ شد


قشنگترين حس وقتيه که بدوني هرگز فراموش نميشي ،

 اين حس تقديم تو باد


كوتاهترين فاصله براي گفتن دوستت دارم يك لبخنداست ،

 ميخندي يا بخندم ؟


سه چيزکه آدم هيچ وقت ازديدنش سير نمىشه:

 جاده ،

 دريا ,

 آسمان

الهى آسمان چشمات صاف ,

 جاده زندگى ات هموار ,

 درياى دلت هميشه آروم و زلال باشه تا...

 هيچ وقت از دنيا سير نشى


بي هيچ دليلي به يادت هستم تا نقض کند قانوني را که هنوز علت مي طلبد!


دريا هرچه دور شود

 ساحل باز هم کنار دريا مي ماند

 ساحلتم درياي من


در خلوت تنهايي ام ،

 حضور مبهمت و تصوير گنگ نگاهت مرهمي است بر دردهاي کهنه دلم ،

 بي تو ،

 شبهايم ،

 بدون شبگرد عشق ،

 مرگ بارترين شبهاست


تمام اميد آسيابان به وزش باده تا آسيابش از كار نيفته...
قلبم آسياب
خودم آسيابان
و نفسهايت باد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.